חפש בבלוג זה

17.9.2010

עוד משפטים יפים לפייסבוק - חדשים משפטים מצחיקים לפייסבוק , משפטי אהבה

ברוכים הבאים לחידוש של עוד דף יפהה של משפטים מהממים מכל מיני סוגים! חדשש חדש חדש !
משפטים מצחיקים , משפטים חכמים , משפטי אהבה , משפטים באנגלית , משפטים לאוואי וכו`...
ממש איכותיים ויפים , תהנו מכל רגע!

[מתוך שירים]
"בעינייך יפתי נשמר האור והתום``
"כמה את יפה תמיד וכמה היום"
"אל תדאגי אני מתה עלייך, מואה מואה מואה"
"לכל בובה יש קצב משלה, אז אל תמתחו את החוטים שלה"
"כי זה האור בעינייך שמקרב אותי אלייך, כי זה הטעם שנשאר מלחבק אותך"
"אני רוצה שתדעי זה מכאן עד הסוף, בטוב וברע אני אמשיך לאהוב, אמריא לשמיים אחצה את הים, אלך אחרייך עד סוף העולם"
"את כל מה שלב צריך בשביל לפעום, והגוף בשביל לחלום"
"ובליבך משאלה שרק תוכלי לשיר, את אדם אמיתי שבוכה לו בלילה. ובתוכך התקווה שהדרך תאיר, כבר לא ילדה עם חלום שנשאר לה"
"לב אוהב אינו טועה"
"אם הייתי נר להאיר לך בלילה, בשבילך.. בשבילך.."
"פשוט תשירי ותראי לעולם כמה את שווה"
"לו רק יכולתי לכתוב זאת מבלי, שאחסיר אף לו פרט ממה שאת בשבילי"
"מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך"
"מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים... אל תעזביני, את המלאך שלי"
"אני שלך לנצח את המלאך שלי"
"שדות ביקשו אל הגשם, הגלים ביקשו אל החוף ואני ביקשתי את ליבך לקטוף"
"אני אדליק ת`שמיים, הכוכבים יאירו לך בלי סוף.."
"התפללתי שתשירי גם לי"
"את כל האושר הטוב הטהור, נותנת לי כוח נותנת לי אור"
"בכל יום מחדש אני בוחרת בך"
"יש נערה יפה שאותי שיגעה, את ליבי שבתה ונפשי איתה"
"בצבא הכי חזק שבעולם אלחם למענך.."
"כשאת מרימה את הידיים ועם מבט חד בעיניים, את מוכנה לצאת אל הריקוד שרק שלך"
"איך זה שכוכב אחד קטן מעז, איך הוא מעז למען השם.."
"תראי איך ברגע, ברגע כובשים ת`עולם"
"זה השיר שלך שמתנגן ברקע ופתאום הוא גם השיר שלי"
"יש אישה גדולה מהחיים, יש חושים שיש רק לה.. יש קסמים ויש ימים קשים ובמה שהיא כולה שלה. למלאכים דיווה היא אימפריה על הבמה דיווה היא היסטריה, היא כולה שיר אהבה"
"ואישה עם קול אדיר.."
"מכאן לא חשוב לאן, לא אזוז מכאן, יחד נישאר ואולי.. מכאן בוקר יעלה, אני לא אתפלא שאני עוד כאן"
"כל שיר הוא זיכרון בלתי נשכח"
"ואז תבואי, תבואי אליי, לבושה בשמלה לבנה.. ואז אשיר לך שיר של פריחה והלב יתרוקן מעצבות ואני אתענג מיופייך אהובה שלי" // "אני יוצא למסע של חיים לחפש אותך.."
"זה הכל בשבילך..."
"את אפילו יפה וכל כך מיוחדת ואולי יש בך הכל"
"והיא שרה, כל כך שרה, לכל העולם"
"את שרה לעולם, מתוך הנשמה, שרה לכולם כשאת על הבמה וזה יוצא מתוך הלב מהנשמה שלך, את שרה לכל מי שיבקש נחמה בקולך"
"המסע שלך התחיל והוא יוצא"
"מפזרת אבק מלאכים ומאירה באור החיים"
"הלב יאמר לך לאן ללכת, לכי לשם"
"בין האפל לנסתר, בעולמנו המר, אומרים שיש עוד תקווה, קוראים לזה אהבה ומחכים לבואה"
"מבט אחד בעינייך הספיק לשנות את כל מה שידעתי, כך נכנסת אל חיי, עמוק אל הלב, אל האוויר שנשמתי, רציתי כל כך לראות אותך שוב.. לחבק ולומר לך.. כמה אהבה יש אצלי בלב, כמה שאותך אני אוהב, כמה
את יפה, כמה את טובה, כמה אהבה.."
"ואין סכין יותר חדה מגעגוע"
"ואם זה חלום אני לא רוצה להתעורר... כמה עוד אפשר לקרוא למה שיש בינינו אהבה, כמה עוד אפשר, צריך פה מילה יותר גדולה"
"מה תבקשי.. גם את נפשי אתן לך מאהבה.."
"ואלוהים יודע שנגעת בי.. כמו ששיר נוגע"

"ילדתי עצמי ענייך הוא לא שווה את דמעותייך
העולם כמו גלגל עוד יבוא לך המזללל"
"כל מה שקורה לי קורה לי איתך.. כל מה שכואב לי כי אין לי אותך"
"אנשים רואים אותך כמו חלק מעצמם.. כמו שירים, כמו סיפורים, עולם בתוך עולם"
"קיבלת מתנה, מתנה מאלוהים.. את הכוח לגעת באנשים אחרים"
"אנשים ישכחו מה אמרת, אולי ישכחו גם מה עשית אבל הם לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש"
"בקולך לחשת לי אמונה"
"וזה לא סתם אולי, את האור בחיי, האור בחיי.."
"ילדונת, פרח אהבה.. ילדונת, קטנה ושובבה"
"העולם חלון פתוח, העולם גדול ואת קטנה. מה מחכה לך מה מצפה לך, היי חזקה"
"יש לך זמן לגדול, כמה יפה את, קחי את העולם כמו פרי, קחי כל מה שאפשרי.. אין אחת כמוך, את כבר יודעת.. שתוכלי תמיד לבחור, כל מה שתרצי לזכור. תעשי רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת, שיהיה
לך טוב.."
"כי אני נבראתי לך.."
"בקרוב את תדברי אליי שוב ואני ארגיש את חומך ואת נשימותייך"
"קפאו דמעותיי כדי לשחזר את געגועיי"
"ספרי לי מה כבד עלייך, את כל מה שחבוי בך ונרדם, אני אמחה את דמעותייך ורק שלא תבכי עוד לעולם"
"געגועים קורעים את מיתרי ליבי"
"לא לא אל תשכחי, גם כשעצוב לך יש לך אותי"
"עוד לא תמו כל פלאייך.."
"היי שקטה כאילו אין בך דופי, כאילו האוויר נותן לך הגנה.. כאילו הדמעות כבר מתגבשות ליופי, כאילו מעפר פורחת שושנה"
"וגם אם הייתי בצד השני של העולם ואת היית פה, גם אם לא יכולתי להציל אותך מכולם, הייתי מנסה לבוא, וגם אם לא הרגשת כבר כלום אפילו לא את עצמך, הייתי בא להציל אותך, להציל אותך, אפילו ממך"
"אור המגדלור כבה על חוף יופייך האבוד"
"והיה ומישהו בא, אל תסתובב, כי זה תמיד יכול להיות זה שידליק לך את הלב, יפרוק את הכאב בשלווה..."
"כשאת כאן זה נרגע.."
"על המדף כשבא הערב, כשאיש אינו נמצא בחדר, היא לא יפה ולא צוחקת, כשאיש אינו רואה אותה הבובה בוכה.."
"אני שומע גם כשאת עוצרת נשימה"
"אני נפצע מכל משפט אך בעיקר נשבר מהצלילים"
"ציפורים עפות ברוח, להן תמיד יש קן לחזור. ואני תמיד אשיר לך, הלו שירי לך קרן אור"



"אם צדקת איש לא יזכור אך אם טעית איש לא ישכח"

"לא נתת כלום 999 פעמים, ופעם ה1000 נתת, אתה נדיב.
נתת 999 פעמים ובפעם ה1000 לא נתת, אתה קמצן."
"היא בין ידיו כל הליל
אך הוא אותה מנצל
היא נסחפת תמיד אחריו
ונושקת בחום לשפתיו
לא יודעת שכל זה לשווא
הבחור אינו מאוהב"

[משפטים יפים של בנים לבנות , משפטים של בנים לבנות ]

"הדלת נעולה ואני בחוץ עומד
ולא אומר מילה איך שאני אדם בודד
מרגיש איך החיים חומקים מתוך ידיי
נשבר אל תוך הלילה וקורא לאלוהיי"
:
"ברגע שפגשתי בעינייך,
ראיתי כמה את מדהימה"

"במבט אחד בעינייך,
אפשר לראות הכל"

"את מלאך שנפל משמים,
כל אחד יכול לראות זאת בעינייך"

"כמה אני אוהב אותך
כמה הלב שלם איתך
כמה אני רוצה לגעת להיות איתך לעד

כמה אני אוהב אותך
כמה הלב שלם איתך
כמה אני רוצה לגעת כל כך"

""מוסר כבוד והבנה
זה סוד הקסם לאהבה
אני ואת זו הנוסחה להצלחה"


"אם הכאבבב היה יכול לדבר
היית מבינהה אותי יותרר "

"כל דקה עוברת וחולפת
רוצה אני להיות איתך איי שם
להרגיש ידך המלטפת
מול הגלים שנשברים בים"

"לאהוב אותך זו חידה,
להיות שלך זו אשליה"

"אל תלכי ותבגדי
איך שברת לי את ליבי
לעולם
לעולם לא אשכח איך נצלת את תמימותי
בלי מצפון את הלכת
והשארת אותי בוכה
עד יומי האחרון אני נשבע לך אחכה "

"את קולך מתוך השקט שומע
היה קשה
בך פגעתי אני יודע"

"פעם את שלי ופעם את שלו
פעם את אוהבת ופעם לא
מה מצאתי בך ומה מצאת בו
מה שנתתי לך את נתת לו"

"מה תעשי שרחוק אני אסע
מה תעשי כשאחזור מהמסע
מה תעשי למעני שלא עשית
מה תעשי כשבך אני יביט"

""הלב לא דיבר והרגש שתק הבנתי שהיא ניצחקה במשחק"

"הרגש אבד לי הייתי שיכור ביום שניפרדנו כבה לי האור
הייתה לי תקווה שאולי היא תחזור ביום ובלילה הסתובבתי שיכור""

""נשים פה לא חסרות כול יום יוצא לבלות
וחוזר חיוכים אבל עצוב לי בפנים
אני רוצה רק אותך היית המלך שלך
אולי כדי לוותר את הנשמה נתת לאחר""


" לך אני נשבעתי נדרתי נדרים כל שבריי האהבה לליבי חודרים
את געגועיי מאיש איני מסתיר ואת נדריי אני לא התיר "

"את האישה שחיפשתי כל כך הרבה שנים
עד שסוף סוף מצאתי החיים לא מובנים"

ברגע של פיתוי ברגע של חולשה
שכחתי את כמה את לי יקרה
מרוב דממה שעכשיו נישארה
שומע את קולה של הנשמה בוכה

אני חולם מדמיין אותך כל יממה
מתקרבת אליי מסתכלת עליי ומזילה פתאום דמעה
לא רוצה להתעורר ולחזור למציאות כי שם זה פשוט סיוט
את גרמת לי סבל ובדידות



"עכשיו זה בא אני נשבע
וליופייך תמיד אני נכנע
את המזל שלי באהבה
אני חייב לך את חיי"

"אל תשפטי טעות ברגע של חולשה "

"לא הבנתי דיי זעקתי אינני יכול
וזרקתי מילים על אובדן האמת
התביישתי מהכל"

"אני ואת כבר לא ד-ו-א-ט
מה שהיה היה ו מ-ת!!!"

והינה עכשיו את כבר שלי שב לו השקט על ליבי
כול כך הרגשתי לבדי כמה טוב לי את איתי
והינה עכשיו את כבר שלי שב לו השקט על ליבי

[משפטים קלילים]

בחיים יש מי שנדפק ויש את מי ש need fuck

עדיף לאבד רגע בחיים מאשר לאבד את החיים ברגע

אני הפרח אתה הגבעול אם נפרד הפרח ינבול

,אלוהים ברא בנים
,אלוהים ברא בנות
,אלוהים ברא אותך
טוב, גם אלוהים יכול לטעות

משכורת היא כמו מחזור אם לא קיבלת סימן שנדפקת

אם תשמור על ראש פתוח המוח יכול ליפול

כולם לובשים מסכות אבל רק בפורים כולם מודים בזה

I love blue,
I love red,
I love U in my bed

יום אחד תשאלי אותי מה יותר חשוב לי
?החיים שלי? או את
ואני יגיד שהחיים שלי ואת תלכי עצובה בלי
!לדעת שהחיים שלי זה את

אהבה= 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב שבור 1

=מים
=חיים
=אהבה
=סקס
=איידס
=מוות
מסקנה אל תשתו מים

,בנים הם כמו שירותים
או שהם תפוסים או שהם מלאים בחרא

אין יער בלי עצים, אין גבר בלי ביצים

(אין עגלה בלי סוס, אין אישה בלי..(כוס

:כשקונדום נקרע יש שלט
!"זהירות ילדים בדרך"

לפעמים האור בקצה המנהרה זה רכבת שבאה לדרוס אותך

נשים נותנות סקס כדי לקבל אהבה, גברים נותנים אהבה כדי לקבל סקס

אני החולם של כל גבר
[= סיוט של כל אישה

שנים שאני יושבת בשירותים ועדיין לא ראיתי חרא כמוך

=שיעורי בית
=בצפר
=בניין
=בנייה
=פועלים
=ערבים
=פיגועים
=מוות
!מסקנה אל תעשו שיעורים

!שאונסים צעירה היא צועקת אונס
!שאונסים זקנה היא צועקת או-נס

בתולה= גן סגור
נשואה= גן פרטי
זונה= גן ציבורי

,בשביל לכבות שרפה צריך כבאים
,בשביל לכבות אהבה צריך אלוהים

אל תפתח פה לשטן, הוא לא רופא שיניים

פשל"ה=פרצופה של המורה

זוג מושלם אפשר למצוא רק בחנות נעליים

ב-בסוף
ה-המבחן
צ-צריך
ל-להביא
ח-חתימת
ה-הורה

סוד האדמה-משק
סוד המלחמה-נשק
סוד האהבה-חשק

אהבה היא כמו עצירות לוחצים עוד ועוד ובסוף יוצא
כל החרא

לאהוב בלי לנגוע זה כמו לאכול בלי לבלוע

את החיילת אני החייל אז בואי נעשה רמטכ"ל

אני התקע אתה השקע אז בוא נתחשמל

איש אחד ישן בתחנת דלק כדי שיהיו לו חלומות פז

,יש טובות ממני
,יש רעות ממני
!אבל מה שבטוח שאין כמוני

נשיקה צרפתית= 40% חיידקים, 50% רוק, 10% אהבה

I sexy, I hot, I everything, U not!

עדיף כלב חבר מאשר חבר כלב

נולדתי בחינם אבל היום אני יקרה

הלב שלי יש שלט: אין כניסה אבל האהבה שלי לא יודעת לקרוא

,יונתן נרקומן
,רץ בבוקר אל הגן
,הוא טיפס על העץ
,סמים חיפש
,אוי ואבוי לו לשובב
,המשטרה כבר אחריו
,הוא טיפס על העץ
סמים חיפש

!זהו יומני ולא יומנך ומה שכתוב בו לא עניינך

א=אני
י=יודעת
ש=שאני
ה=הכל

הלב חרמן דופק 24 שעות ביממה

,עולם,עולם דופק כאן את כולם
את הזונות בכסף אותנו בחינם

אין אוטו בלי גלגל אין אתיופי בלי תלתל

הדור של היום זה דור דגל
חושבים כחול מסניפים לבן

בכל אהבה נוצצת את את הקנאית המוצצת

שאנחנו קטנים:
הבנים רוצים חיילים והבנות רוצות בובות
שאנחנו גדולים הבנים רוצים בובות והבנות חיילים

א-אין
ה-הריון
ב-בלי
ה-הכנסה

If U don`t love me more
אתה חמור

if U loved me` love me again if U don`t
לך תזדיין

If you think that fuck is funny fuck yourself and take the money

אל תתנשקי בחדר מדרגות כי האהבה
היא עיוורת אבל השכנה לא

!אל תסתכל בקנקן אלא במלצרית שמגישה אותו

העיניים שלך כחולות כמו הים רק חבל שהאף שלך שובר את הגלים

[אנגלית ]

“listen to your heart, when he is calling for you"


"look for the girl with the broken smile, she will be loved"


“I will always love you"


“you took my breath away"

"you take my heart with you"

“your eyes are my inspiration"

"I know all of the things that make you who you are"

“wherever you go, what ever you do, I will right here, waiting dor you"

"every step you will take, I will be in your way"

"youre beautiful its true, I saw your face in a crowedwd place and I don’t know what to do"

"youre the space between my heartbeats youre always there"

“And I wish I was a camera sometimes so I could take your picture with my mind, put it in a frame for you so see, how beautiful you really are to me”

"you are special, you are beautiful, you are wonderful and powerful, unstoppable, sometimes you are miserable, sometimes you are pitiful, but that’s so typical of all the things you are



"its doesn’t matter what pepole say, and its doesn’t matter how it takes, believe in yourself and you will find, it only matters how true you are, be true to yourself and follow your heart”

“its like I cant breath, its like I cant see anything, nothing but you.. I am addicted to you"

“fly.. open up the part of you that wants to hide away, you can shine, forget about the reasons why you cant in life, and start to try, cause its your time, time to fly”

" a moment like this, some pepole wait a lifetime, for a moment like this, some pepole search forever


Where you are that’s where I wanna be, and through your eyes all the things I wanna see, and in the night you are my dream, You’re everything to me

.




LOVE is a NAME
SEX is the GAME
FORGET the Name
and PLAT THE GAME


[משפטים מתורגמים]

1- Finally i found the man that could be the one.
[סוף סוף מצאתי את האיש שיכול להיות באחד].
2- I`ve never seen an angel like you before.
[אף פעם לא ראית מלאך כמוך].
3- Everytime i see you i feel like i`m in heaven.
[כל פעם שאני רואה אותך אני מרגישה שאני בגן עדן].
4- It`s something in your eyes i`ve never seen before.
[זה משהו בעיניך שלא ראיתי אף פעם לפני].
5- For your love i give my lase breathe.
[בשביל אהבתך אני אתן את נשימתי האחרונה].
6- My dreams came true beacuse of you.
[חלומותיי התגשמו בזכותך].
7- Only you can make me feel.
[רק אתה גורם לי להרגיש].
8- If my heart belongs to only one man - that man is you!
[אם ליבי שמור אך ורק לאדם אחד- האדם הזה הוא אתה!].
9- I`m lost without you.
[אבודה בלעדיך].
10- As long as i live, i will love you.
[כל עוד אני חיה, אני תמיד אוהב אותך].
11- How i wish you only knew how much i love you.
[איך הייתי רוצה שרק תדע כמה שאני אוהבת אותך].
12- A reason for life.
[הסיבה לחיים].
13- You`re the reason i believe n love.
[אתה הסיבה שאני מאמינה באהבה].
14- I would give everything to be just one second with you.
[הייתי נותנת הכל בשביל להיות איתך רק שניה אחת].
15- Without you all i`m going to be is incomplete.
[בלעדיך אני לא אהיה שלמה- חח לא דעת ממש לפרש].
16- It`s something in you capture my soul.
[זה משהו בך שבה את ליבי].
17- I love you, it`s all that i can say.
[אני אוהבת אותך- זה כל מה שאני יכולה לומר].


[עוד משפטים יפים ]

"אני אוהב אותה והיא אוהבת אותי, ואנחנו שונאים האחד את השני עם אותה שנאה פראית שנולדה מן האהבה"

"אני מאמינה שכל ארוע בחיי קרה בשעה שהייתי צריכה לבחור בין אהבה לבין פחד"



"נשים צריכות סיבה בשביל סקס. גברים צריכים רק מקום"


"אה, כן! גירושים! מהמילה הלטינית שפירושה `תלישת אשכי הגבר דרך ארנקו`"


"לפי מחקר חדש לנשים יותר נוח להתפשט מול גבר מאשר אל מול אישה. הן טוענות שהנשים ביקורתיות מידי, והגברים הם פשוט אסירי תודה"


"נשים אולי יכולות לזייף אורגזמה, אבל גברים יכולים לזייף מערכת יחסים שלמה"



"אימהות: כל אהבה מתחילה ומסתיימת שם"


"נוטים להפריז מאוד בערכן של התאהבויות. התאהבויות מכילות ארבעים וחמישה אחוז פחד מדחייה, וארבעים וחמישה אחוזים תקווה מטורפת שהפעם יהיה הפחד הזה לשווא, נוסף לעשרה אחוזים צנועים של תחושה רפה של האפשרות לאהבה. אני כבר לא מתאהבת. כשם שכבר איני לוקה בקדחת האביב. אבל כל אחד עלול כמובן להתקף באהבה... אני רואה באופן צלול מידי כדי להתאהב. התאהבות היא סוג של מחלת נפש, ממשפחת השנאה, הקור, הטינה, השיכרון, ההתאבדות"



"האהבה מוסתרת בפנימיות לבו של כל אדם ואין לך אדם שאין לו שעה אחת של אהבה וכלות נפש"



"אם הקשר בין בני הזוג נשען על ההווה בלבד ונובע מרגש חושני רגעי וחולף הוא יהפוך במשך הזמן להיות מריר"



"האהבה מביאה לידי הכרת היופי העליון, היופי כשהוא לעצמו"


"משיכה היא הדרך של הטבע להשתלט עלינו מספיק זמן כדי שנכיר מישהי עם גנים טובים"



"להתווכח עם אשה זה כמו לנסות לקרוא עיתון מול הרוח"


"מסר לאוהבים: לאהוב - מבלי להיצמד, להעריך - מבלי לשפוט, להילוות - מבלי להשיג גבול, להזמין - בלא תביעות, להיפרד - בלא אשם, לבקר - ללא אשמה, לעזור - מבלי לפגוע"


"לנערה המודרנית אין שמיעה מוסיקלית בכלל. אני יכול לעמוד שעות מתחת לחלון של נערה ולנגן לה שירי אהבה וסרנדות, והיא בכלל לא תסתכל עליי. אבל אם רק אשמיע באזניה צפירה של מכונית, היא תטוס אלי כמו טיל"


"הטל ספק בתנועתה של החמה, הטל ספק באמת כשקר, אך לעולם אל נא תטיל ספק באהבה"



"אם קיים גיהינום, אלך אני לגיהינום. לא משום ששדדתי, רצחתי או נאפתי, לא ולא! כל זה אינו חשוב כלל ועיקר. אבל אני אלך לגיהינום, משום שלילה אחד בסלוניקי חיכתה לי אשה במיטתה ואני לא באתי אליה"

"הזמן שביזבזת על השושנה שלך הוא שהפך אותה לחשובה כל כך"



"למד לאהוב את האדם כמות שהוא. אל תנסה למצוא בו מה שבך"


"ברגע שאנו מתמסרים לרגשותינו הארץ משתנה, שוב אין חורף, אין לילה, אין טרגדיה, כל הרע נעלם ואפילו חובותינו נשכחים"



"כדי לאהוב אדם, מן הצורך שיחביא עצמו במסתרים, ואם אך מגלה הוא את פניו - עברה האהבה ובטלה מן העולם"



"אהבה קודמת להיגיון"


"העונה האמיתית של האהבה היא שעה שאנו מאמינים שאך אנו לבדנו מסוגלים לאהוב, שאיש מעולם לא היה מסוגל לאהוב כך ושאחרינו לעולם לא יהיה איש יכול לעשות זאת"



"כשהאמון נעדר, הפרח היפה ביותר בזר האהבה חסר"



"האיש שחסרונותיה של הנפש האהובה אין מעלות בעיניו - אינו אוהב"
]


"אין לאהבה שאיפה אלא להתגשם"



"האהבה לא ניתנת לשיעורים - או שלמה היא, או לא כלום"



"על ידי האהבה האדם הקטן נעשה גדול יותר והאדם הגדול מוסיף גדולה על גדולתו"


"שניים שאוהבים זה את זה יושבים ושותקים, כי הבע ברגעיו הנעלים ביותר הוא תמים"


"האהבה היא געגועים"



"המאהב מלמד את האשה את כל מה שבעלה הסתיר ממנה"



"אהבה חדלה להיות עונג בשעה שהיא חדלה להיות סוד"
[אפרה ביהן ]


"מדרגה גדולה באהבה היא - אי-הידיעה כי אוהבים אנו, הלא היא האהבה בעצם טהרתה"


"מה זאת אהבה? התרגשות השמה בכף המאזניים האחת את כל אוצרות תבל ומלואה, ובשנייה - את היצור האהוב לבדו"



"אהבה היא עבדות יפיפייה"



"אהבה - מחלת רוח רצינית"



"אהבה התלויה בדבר - בטל דבר בטלה אהבה"


"האהבה עשירה בדבש כמו בשנאה"


"מצא לי אוהב הגיוני, ואתן לך זהב כמשקלו"



"לעולם לא תבין עד כמה קצר הוא החודש עד שתשלם מזונות לגרושתך"

"אהבה ראשונה היא מעט כסילות והרבה סקרנות"


"ייתכן כי פרחי אהבתנו הנאים ביותר צומחים על קרקע תגובתנו כנגד האיבה החבויה בנו"


"האהבה ניתנת חינם או שאינה ניתנת כלל"



"אהבה איננה התבוננות זה בזה, אלא התבוננות משותפת לאותו כיוון"



"אהבה היא בעיקר קשר עמוק בתוכה של שתיקה"


"אחרי כל אהבה באה מורת רוח ועצבות"


"התביעה להיות להיות נאהב היא מן החוצפות הגדולות ביותר"


"לעתים קרובות האהבה היא פרי הנישואין"


"מה שהאוהבים מכנים `לב` ממוקם הרבה יותר נמוך מן הכפתור הרביעי בחולצה"

"אין מה למהר בענייני אהבה עם מישהו. או שהיא תבוא או שהיא לא אמורה לבוא"

"האהבה היא עיוורת לכן צריך להשתמש בחוש המישוש."

"אהבה היא כמו שעון חול הלב, מתמלא והראש מתרוקן."

"הלב אינו עולה כסף אך שווה זהב"

"יש ילדים במושב האחורי שגורמים לתאונות ויש תאונות במושב האחורי שגורמות לילדים"

"הידיד האמיתי היחיד שאפשר להשיג בכסף הוא... כלב." (מרק טווין)

"תמיד יש שיגעון באהבה, אבל תמיד יש הגיון בשיגעון" (ניטשה)

"כשכוח האהבה יתגבר על אהבת הכוח העולם ידע שקט" (ג`ימי הנדריקס)

"אהבה היא להיות מטומטמים אבל ביחד" (פאול וולרי)

"האהבה היחידה שראויה לשם היא אהבה ללא תנאים" (ג`ון פאוול)

"אהבה אפלטונית היא כמו הר געש לא פעיל" (אנדריי פובסט)

"הנשיקה היא טריק יפיפה של הטבע שעוצב כדי לעצור את הדיבור כשמילים הופכות מיותרות" (אינגריד ברגמן)

"אם אתה שופט אנשים, אין לך זמן לאהוב אותם" (אמא תרזה)

"בהיסתכלות אחורה, אני חייב להתחרט, על שלעיתים תכופות מדי כשאהבתי, לא אמרתי
את זה" (דיוויד גריסון)

"אתה לא אוהב אישה בגלל שהיא יפה, אבל היא יפה כי אתה אוהב אותה"

"אהבה היא כמו כסף - קשה להשיג, קל לאבד"

"אהבה זה שמתגעגעים למישהו גם כשנמצאים איתו"

"האהבה היא רעידת אדמה פרטית"


חבר מהו ?
אחד שירצה להקשיב ולא רק להשמיע
אחד שיחבק כשהרע מכל יגיע
אחד שידע לקבל אותך כמו שאתה
אחד שידע שכוונותייך הן מאהבה
אחד שישאר שכולם כבר עזבו
אחד שיוותר כי לא תמיד זה רק הוא...
אחד שייתן בלי לדרוש לקחת
אחד שכל מילה שלא עושה בך רק נחת
אחד שיהיה שם גם בלי שתבקש
אחד שהלב רוצה לתת לו את כל מה שיש
אחד שיאהב אותך בלי שום תנאי
אחד שיהיה חבר...ודי



Our Love Is Like The Wind - I Can`t See It, But I Can Feel It...


"האהבה היא תמיד סבלנית ואדיבה.
היא לעולם לא קנאית.
האהבה לעולם אינה יהירה או מתנשאת
היא לעולם לא חצופה או אנוכית.
היא אינה נעלבת, ואינה נקמנית.
אהבה אינה מתענגת על חטאם של אחרים, אלא מתענגת על האמת..
היא תמיד מוכנה לסלוח, לבטוח, לקוות ולסבול את כל אשר יהיה.... "

"הדרך היחידה להפטר ממשהו מפתה היא להכנע לו"

"אל תבזבז זמן עם מישהו שלא איכפת לו לבזבז זמן איתך."

"לעולם אל תפסיק לחייך,אפילו לא כשאתה עצוב-מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך."

"האהבה היא עבודה, היא דורשת את כל הכוח אבל רק בזכותה אתה מתחיל פתאום לפרוח"

"אהבה היא הנכס היחיד המתרבה ככל שמפזרים אותו. ככל שאתה נותן יותר,נותר לך יותר. "

"אהבה בלתי בוגרת אומרת אני אוהב אותך בגלל שאני צריך אותך. אהבה בוגרת אומרת אני צריך אותך בגלל שאני אוהב אותך."

"את מקומה של אהבה גדולה, יכולה להחליף רק אהבה אחרת"

"עדיף לשבור את ליבו של מישהו מאשר לא לעשות איתו כלום"

"אהבה היא כמו כספית בכף היד. פרוש את אצבעותיך והיא תשאר. קמוץ אותן, והיא תחמוק לה."

"אל תלך לפניי,ייתכן ולא אעקוב. אל תלך מאחוריי יתכן ולא אוביל. לך לצידי ופשוט תהיה חברי."

"אם הייתי יכול להיות בשני מקומות בפעם אחת, הייתי איתך ברגע אחד פעמיים."

"אז גם אם את שלי, את יכולה ללכת, יש לך לב זהב, אבל זהב זו רק מתכת."

"לפעמים אני מצטער שפגשתי אותך, כי אז הייתי יכול ללכת לישון בלילה ולא לדעת שיש מישהו כמוך שם בחוץ."

"ידידות אמיתית פירושה נפש אחת בשני גופים"

"אהבה זה לא זוג שבוהה זה בעיני זאת כל הזמן, אהבה זה שניים שמביטים לאותו כיוון"

"אין שום דבר רומנטי במוות מצמא כאשר המים נמצאים בקצה המסדרון"


"הגיל אינו מגן עליך מפני האהבה אך במידה מסויימת האהבה מגנה עליך מפני הגיל"

"האהבה היא רעידת אדמה פרטית"

"כשזה נוגע לאהבה, השכל אילם, הלב עיוור, וההיגיון בכלל לא קיים."

"אם ברצונך לגעת באושר, הפסק לשתות לחיי האהבה."

"נשיקה היא טריק של הטבע לעצור רצף דיבור שהמילים בו מיותרות."

"כדי לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון - עליך לשתוק רוב הזמן."


"כשאנשים נמוכים יוצרים צל גדול סימן שהשמש שוקעת."

"כשאתה מנסה ליצור רושם, זה בדיוק הרושם שאתה יוצר."

"כשאתה קופץ מרוב שמחה, תזהר שאף אחד לא יזיז את האדמה מתחת לרגליך."

"שיפוט טוב רוכשים מניסיון. ניסיון רוכשים משיפוט גרוע."

"אנשים לא הצליחו לעשות את הצודק חזק,אז הם עשו את החזק צודק."

"אל תשרוף גשרים, תתפלא להיווכח כמה פעמים במהלך חייך יהיה עליך לחצות את אותו הנהר"

"ניתן לראות אם בנאדם מתוחכם לפי התשובות שלו, וניתן לראות &nsbp; &nsbp; אם בנאדם חכם לפי השאלות שלו."

"אם לא תרגיש בעל ערך בלי המדליה, אז גם לא תרגיש בעל ערך איתה."

מדוכאים,זכרו:"השעה החשוכה ביותר היא השעה שלפני עלות השחר."

"בכל נישואין מגיע רגע האמת שבו צריך להתחיל לשקר."

"מה שאסור - אסור, מה שמותר - מיותר."

"האהבה היא עיוורת לכן צריך להשתמש בחוש המישוש."

"הזמן הוא המורה הטוב ביותר. הצרה היא, שהוא הורג את כל התלמידים שלו."

"פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק."

"שודדי הדרכים אומרים לך: הכסף או החיים! הנשים מבקשות את שניהם."

"מדענים גילו לאחרונה משהו שיכול לעשות עבודה של 5 גברים:אשה."

"בארץ לא מפותחת, אל תשתה את המים. בארץ מפותחת, אל תנשום את האוויר."

"מסקנות הן המקום שאתה מגיע אליו כשאתה מתעייף מלחשוב."

"אף פעם אל תתווכח עם טיפש. הוא רק יגרור

אותך לרמה שלו, ואז יגבור בזכות הניסיון הרב שיש לו.."

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה