חפש בבלוג זה

12.3.2011

סטטוסים חזקים לפייסבוק


לילדה בת 12 גדלו שערות למטה היא שואלת את אמא שלה מזה ?! האמא אומרת לה זה קוף מתוקה שלי ... הילדה הולכת לאחותה הגדולה בת ה19 ושואלת אותה תגידי גם לך גדל קוף שם למטה ? אחותה הגדולה אומרת לה: בטח גדל , כבר התחיל לאכול בננות

2.

אמא:" יוליה אבא מת אבל אל תדאגי מתוקה שלי הוא שומר עלינו מלמעלה" יוליה :" מה גם למעלה הוא מאבטח???"

3.

נכון קרה לכם פעם שאיזה זבוב קפץ לכם על המסך ודבר ראשון שניסיתם זה להפחיד אותו עם הסמן של העכבר.... D:

4.

שתי זקננות יושבות על ספסל אחת אומרת לשניה " רבקה , את מריחה ריח של נבלה ?!....רבקה ? רבקה ??? חחחחחחח D:

5.

פעם עבדתי בדואר באה אלי בחורה כוסייתת אומרת לי תגיד אפשר בול? אמרתי לה בשבילך אפילו 2

6.

אתמול הייתי באירוע של חצי פרסים חצי יוונים הצחיקו אותייי ניסו לשבור צלחות חד פעמיות...!! D:

7.

רציתי לשנות את הסיסמא שלי בפייסבוק ל: "הזיןשלי" והפייסבוק החוצפן אמר לי קצר מדי !

8.

איזה משפט טיפשי זה "מה ששנאו עלייך אל תעשה לחברייך"
למה שאני יעשה להם מה ששנוא עליי? אני יעשה להם מה ששנוא עלייהם!!

9.

החייייים הזבלללל הפחח סגוררר והעירייהה בשביתה.....!!!!

10.

פעם עבדתי בדואר באה אלי בחורה כוסייתת אומרת לי תגיד אפשר בול? אמרתי לה בשבילך אפילו 2

11.

אני בחיים לא אבין את המשפט - " הלכו לי הרגליים ", זה לא התפקיד שלהן ???

12.

ואאלה אתמול הכרתי מישהי זורמת כזאת.... שאלתי אותה תגידי כפרה עלייך עם כמה גברים היית?? היא אמרה לי 3... אהה לא הרבה עניתי.. כן היא אמרה לי היה חלש היום

13.

נכון שאת/ה עובר/ת ליד המחשב והוא על שומר מסך שחור... את/ה חייב/ת להזיז את העכבר...כאילו מפריע לך שהמחשב שלך נח...

14.

אתמול איזה מישהיי באה אלי אומרת לי שתיקה שווה זהב ... אמרתי לה סתמי ת'פה נהיה מיליונרים....

15.

בחורה טובה זה כמו חולצה - צריכה להיות יפה לא לוחצת , שתתאים בדיוק , שלא חרשו עלייה ושיהיה קשה לך למצוא כזאת בכל חנות

16.

אין אחד שלא רואה עובד תאילנדי ברחוב והתחיל לקרוא לו "ג'קי צ'אן, ג'קי צ'אן" חחחחח : )

17.

איזה אחת אמרה לי בוא נישן כפיות אמרתי לה אני לא ישן עם כפית חד פעמית .....

18.

ניסיתי להתמסטל בשביל לשכוח אתך .... איזה טעות עשיתי , עכשיו אני רואה אותך פעמיים

19.

אם ההורים שלכם החליפו פעמים בשבוע מצאים.., זה סימן שהם עשו את זה ואבא שלכם פיפסם

20.

חברה שלי אומרת לי שאני פדופיל, חחחח מפגרת מה היא מבינה כולה בת 6...

21.

קניתי אתמול סבון מרוב שהוא טוב היה רשום סבון לפנים...

22.

ממעמקים קראתי אלייך בואי אליי...
נו בואי כבר כוס אמק אני טובע

23.

שזוהר ארגוב היה קטן שאלו אותו מה תרצה להיות שתהיה גדול? אז הוא ענה: וואלה לא יודע, תלוי...

24.

אין פאדיחה יותר גדולה מלסדר את השיער מול חלון של רכב ופתאום לגלות שמישהו יושב בפנים ..

25.

רק אחרי שתשברו את הכוס בחתונה תבינו על בשרכם מה הכוונה ל-שברת שילמת..

26.

נישואין זה כמו טלויזיה ,דפיקה אחת מהצד והצבע חוזר לחיים...

27.

איזה איש אחד שואל משהו באמצע הרחוב? איך מגיעים לבית חולים, הבנאדם עונה לו "תעבור את הכביש בעיניים עצומות!"

28.

שלגייה נשארה עם שש גמדים,אחד ברח לאח הגדול....

29.

זה שאת נראת כמו פרח, זה לא אומר שאת צריכה קוצים., תתגלחי כבר...

30.

סיימתי פאזל תוך שעתיים, ועל הקופסא היה כתוב 6-8 שנים !!

31.

ולחשוב שפעם אגודל הייתה סתם אצבע....

32.

אם מדען רוצה להתחתן עם מדענית,הוא מציע לה ניסויים?

33.

אני כל כך טוב בלישון שאני יכול לעשות אתזה בעיינים עצומות !

34.

בעל חוזר הביתה עם ידיים מלאות בקלטות.אישה: "למה ביזבזת כסף על קלטות, הרי אין לנו טייפ ?".בעל: "בשאת קונה חזיות אני אומר לך משהו ?

35.

איך קוראים לחבר של בר רפאלי? בר מזל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה