חפש בבלוג זה

21.4.2011

סטטוסים לפייסבוק חדשים ושווים


מה נגיד בהלוויה של ג'סטין ביבר? מהארון הוא יצא ולארון הוא חוזר


בנות ? אולי עם תאכלו קצת איפור תוכלו להיות יפות גם מבפנים [; ♥
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ננננוווווייי ביייD:


נהג מונית סיפר לי: ״אני אוהב את העבודה שלי, אני הבוס לעצמי, אף אחד לא אומר לי מה לעשות״ אמרתי לו: ״תפנה תפנה שמאלה...״


אהבה היא כמו קקי, מתאמצים מתאמצים ובסוף יוצא לנו חרא
יותר יפה ממך


בחיים אני לא אבין את האלה שעושים הפסקה מהפייסבוק .. כאילו מה זה עושה אותכם מאושרים להיות משועממים ?! (-;
אאאאאאאאאאאאאאא זה סוד D ;


בשביל מה צריך בצפר?! מוזיקה : ישלנו יוטיוב שפות : ישלנו את גוגל תירגום .. מתמטיקה : מחשבון לשון : פשוט זורמים ;) גאוגרפיה : אפשר לקנות ג'י פי אס היסטוריה : נו באמת, הם מתים גם ככה ...
טלטוולי :*


כל בחורה שחושבת שחבר שלה לא כמו כל הגברים פשוט מוכיחה שהיא טיפשה כמו כל הנשים


חוטף אחד מצלצל לאבא פרסי אומר לו שמע חטפתי תילד שלך , תן 1000 שקל מחזיר לך תבן , אומר לו הפרסי , הילד אוכל ? אומר לו החוטף כן , שותה ? אומר לו כן , הוא מכוסה טוב בלילה ? אומר לו כן . אולי תקח גם אח שלו ? ;]
רעותתתתתתתתת


כולן משנות את הסטטוס שלהן לרווקה, פנויה, נשואה ורק אני נשארת........מבוקשתתתתתתת (;
הודיה אוחנה


איזה הורים אכזריים אם הם קוראים לבת האתיופית שלהם לבנה
חחחחחחחחח ד''כ אני אתיופי


הכי טוב להתאהב בקדוש ברוך הוא...אין בגידות , אין אכזבות ואפילו גן העדן מובטח !!
לינויוש D=


אתה יכול כל הדרך להסתכל על הרצפה, ברגע שתרים את הראש תדרוך על קקי
מלכככככככה !


אין בת שלא ניסתה להשתין כמו בן כשהייתה קטנה ^^
:-*


אני עוזבת את ישראל היום ... ועוברת למעריב ;)
המלכההה :D


תמיד שאתה חוזר מדרך ארוכה ואתה הולך הרבה ואתה עייף , לא משנה ליד איזה בית תעבור גם אם הוא יהיה הכי ג'יפה , תמיד תגיד חבל אני לא גר פה
מישהו22


למה פרסים רואים סרט כחול מהסוף להתחלה? בגלל שהם אוהבים לראות את הזונה מחזירה את הכסף



תחפשו את זה בגוגל : ,gau kh khhe D:



לא משנה מה זה..תמיד כשתאכל את זה ממישהו אחר זה יהיה יותר טעים



מכירים את הילד הזה שמקלל אותך קללה ארוכה כזאת -כושעלאמאש'ך יא בנזונה קוקסינל מכוער ואתה מחזיר לו הכי פשוט -אימא ש'ך ..
אלייייייקוווווD:


בקיצור מה נהיה פה כל המבוגרים פותחים פייסבוק מעלים תמונות מהמסיבות תה שלהם... כל אחד יש לו אייפון 5 עם אפליקציות של כמעט מלאכים חחחחחחחחחחחחח ורק אבא שלי עוד שומר אמונים לווקמן שלו....
אתמול הזמנתי תה במסעדה.קבלתי כוס מים חמים, תיון, סוכר,כפית,הכל בנפרד, מזל שלא בקשתי שוקו,, הייתי מקבל פרה ושיח קקאו
עומר


אל תנסה להוציא לי את העיינים , ואחר כך להתפלאות שאני לא רואה אותך ממטר ;-))
זדייינו מפפפה (:


היום הלכתי למורה שלי וביקשתי שיחרור מהשיעור האחרון אז היא שאלה אותי למה אמרת לה כי יש לי ברית והיא הסתכלה לי על המשמו D: איזה מורים חרמנים יש היום ><
זיייין (:


אם אתה רוצה לסלק מישהו מהבית שלך תציע לו וופלים בטען לימון.
מה איכפת לכם


תחפשו את זה בגוגל : tbh busr atbh guav khhe gk vxyyux
עומר


מכירים את זה שאתם רואים סטטוס חזק אצל חבר שלכם , מעתיקים , אבל לא עושים לייק כדי לא להפליל את עצמכם ?
;)


מכירים את אלה שבכל מצב הסטטוס שלהם יהיה שמח ? הם כזה : " יאללה היום הלוויה את מי רואים ? (; "
;)


אל תאכלו קטשופ זה מחנות חתולים (cat shop)
דניאל דוד המל(א)ך


אם תגידו את המילה ' כבוד ' המון פעמים יצא לכם וודקה :-)
nimrod hareuveni תוסיפו


אתמול הכרתי איזה מישהי בשם כינרת וואלה היא הייתה קצת שמנה, אממ.. יותר מקצת בוא נגיד ככה פעם ראשונה שראיתי ת'כינרת מלאה :DDD
15#


כתבתי ת'שם שלך בגוגל והוא כתב לי " נמצאו 1,001 תוצאות ", אז מאמי - תפסיק לחשוב שאתה היחיד , יש עוד אלף כמוך !!!
לינווש :)


אומרים שהכל עובר ... אז ייאללה תעבוור כבר ! אתה מסתיר לי ת'עתיד (:
LOL


צריך לזרום עם החיים ולהשקיע בזוגיות אם אתה לא מצליח לזרום תבדוק טוב אולי אתה שוקע....
shalom giar


מהפיכת האינטרנט הביאה את העולם לכל בית , מהפיכת האייפון הביאה את כל הפייסבוק לאסלה . :)
roniaaaaaaaa golannnnn

אהבה היא כמו מחליק, כשהיא קרה? היא לא שווה כלום. אבל כשהיא חמה- הכל הולך חלק(;
להלהלה


איזה ילדה עיצבנה אותי בבית ספר , וגיליתי שהיא אוהבת אנגלית, אז אמרתי לה : A ילדה ? B לא משחקים. אז C לי מהעינים
טלטולללל


הילד : "אבא למה ג'סטין ביבר כל כך לבן ? " האבא : "מה אני יגיד לך בן .. אין שמש בארון .. ! "



מה השדר האחרון שהתקבל מהחללית לפני שהיא התפוצצה? תעביר את ההגה לאישה, מה כבר יכול לקרות...
זרוק


רשמתי בגוגל:ג'קי מנחם ואז לחצתי יותר מזל משכל :- )
אליאור רמז!!


יפות ? יש מ י ל י ו ן , כמוני ? יש רק א ח ת !! מה לעשות אני משהו מ-י-ו-ח-ד :-)
מאוהבת בעצמיייייייייייייייייייייי


קחו עצה לחיים:אתם תחיו את החיים שלכם כבר הקדוש ברוך הוא יראה לכם את הסוד להצלחה
מאמין באלוהים


אנו בוחרים לנו את הדיכאונות שלנו, ואנחנו יכולים להחליט בה במידה גם להימנע מהם !
רולי גלייזר הסלבס


"כל סוף? הוא התחלה חדשה..העצב? זהו סימן שתבוא ש-מ-ח-ה..."
רולי :)


יש דבר אחד יותר כיף מלאהוב, להרגיש נאהב..
רולי :)


זוג רוסים עולה לארץ.במשך הזמן נגמר לזוג הכסך עד שהאישה מדרדרת לזנות. ביום הראשון לעבודה היא חוזזרת בערב עם 312.5 שקלים. שואל אותה בעלה : "מי נתן לך חצי שקל?" עונה האישה: "כולם".



לעולם אל תשכחו מי עמד לצידכם בזמנים הקשים , ואל תעזבו אותו כשתכירו אנשים חדשים ...
ג'סיקה אמירוב


אין כמו אמא, היא דואגת , סוחבת אותנו 9 חודשים .. רצה ממקום למקום , לא יודעת מה ללבוש , משמינה בגללנו , צירים , לידה , תפרים , והיא מאושרת . וכשאנחנו נולדים . . איזה אושר ישלה .. לא ישנה בלילות , מאכילה , מלבישה , מחתלת , ... לא עובדת , ושסוף סוף מתחילים לדבר .. מילה ראשונה - אבא D :
מיכמיכ D:


תנסי להוציא לי ת'עניים, אחרי זה אל תבכי שאני לא רואה אותך ממטר .. ;)



בתכלס כשמישהו מספר לך משו שמישו אחר אמר עלייך , לא באמת מעניין אותך מה הוא אמר , מעניין אותך מה זה שמספר לך ענה לו ! (:
ילדה יפה , [ :


ואו איזה ראש תפסתי אתמול ... לפני כדקה. באמצעות הכינה נחמה. אהבתי. הגב
זרוק .


תכלס לא כל דבר מעניין אותי... לפני כדקה · באמצעות תחת · אהבתי · הגב
אליחי כהן :]


לא משנה מה תכתבו,כשזה באנגלית,תמיד זה יראה יותר רשמי ויפה מעברית .
ירין המלכה


המורה שאלה אותי למה אני לא רץ והולך,אמרתי לה 'אני רץ אבל בהילוך איטי (;'
מוגי שמווווווגי


מישהו אמר לי היום אין לך לב?? אז אמרתי לו שהלב שלי נמצא בתחת...אז הוא אמר: "רואים שיש לך לב גדול.." חחח
limor :)


גבר ואישה הולכים לישון בלילה לפני שהם נרדמים האישה שואלת את בעלה "תגיד מה אתה יותר אוהב בי את היופי המדהים שלי או את האופי המהמם שלי?" הגבר עונה לה "אצלך אני הכי אוהב את חוש ההומור";)
הגבר!!


הוא רצה שאני אשתף אותו בכאב, אז פיצצתי אותו מכות ( ;



כשבנאדם אחד יושב לך בלב- כל השאר סתם יושבים לך על הראש.. (:
אילנית (אמא של דור)


עושה סדר לקראת פסח , מנקה כמה אנשים מהחיים שלי ..[=
בתאל עבאדי


מכירים את זה שאתם רואים תמונה של חבר מניח תפילין אתם סופרים את הסיבובים שהוא עושה ביד



מכירים את זה שאתם רוצים לעשות את אותו שעה של המחשב בפלא ומחכים שיהיה 00 שניות ?D:
המבין.:]


אף אחד לא מושלם עד שמתאהבים בו...
ROOLI הגאונה הראשית


"ה` מוביל אותנו לדברים הכי טובים , בדרכים הכי קשות"
רולי :)


"קל להיות אמיץ לב כשאתה נמצא הרחק ממקום הסכנה... "
רולי :)


"כדי לזכות במלוא ערכה של השמחה, עליך להתחלק בה עם מישהי/ו"
רולי :)


"תמיד ידעתי שלהביט אחורה על הדמעות יגרום לי לצחוק, אבל אף פעם לא ידעתי שלהביט אחורה על הצחוקים יגרום לי לבכות."
רולי :)


"אף פעם אל תאמר `להתראות` כשאתה עוד רוצה לנסות, אף-פעם אל תוותר כשאתה עוד חושב שיש לך סיכוי. אף-פעם אל תאמר שאתה לא אוהב אם אתה יודע שאינך יכול להיפרד."
רולי :)


"גם כשאני שופך אלייך את ליבי, אני לא בטוח שאת יודעת, כמה גדולה האהבה שלי אלייך."
רולי :)


"אני יודע שבמציאות לא נוכל להיות ביחד, אז אני עוצם את העיניים ואת לצידי, בחלומותיי, תמיד."
רולי :)


"קשה להעמיד-פנים שאתה אוהב מישהי כשזאת לא המציאות. קשה הרבה יותר להעמיד פנים שאתה לא אוהב מישהי, כשזאת כן."
רולי :)


"תמיד יהיה מישהו שיפגע בך - ותמיד תצטרך להמשיך לבטוח ולהאמין באנשים, אבל בזהירות! "
רולי :)


"הדרך הנוראה ביותר לפספס מישהו - לשבת לצידו ולדעת, שלעולם לא תוכל להשיג אותו... "
רולי :)


"היופי הוא כל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה.."
רולי :)

רק כאשר תתחמם במיטה ותרגיש בנוחות מקסימלית, תגלה ששכחת לכבות את האור בסלון...........
רולי המעתיקנית


מכירים את זה ש.. שואלים אותך אם אתם מכירים את זה שש.....
רולי וכול זה


בעל ואישה הלכו לישון, האישה אמרה לבעל ....מאמי למה אתה איתי בגלל האופי או היופי .... אמר הבעל לאישה אני לא איתך משניהם אני איתך כי אמא שלך נתנה לי כסף בעד זה ;)
רולי ולא הלך וכול זה


הוא רצה שאני אשתף אותו בכאב . . . אז פיצצתי אותו מכות
רולי וכול זה


שהיא איתך שמור אותה קרוב ,.. כי ברגע שהיא תלך - לא בטוח שיהיו לה כוונות לחזור ...
רולי וכול זה


היום עברתי באתר בנייה וראיתי פועל שר לבלטות "בניתי עלייך , בניתי עלייך..."
רולי וכול זה


הכי כיף לשמוע שקרים , שאתה יודע את האמת.
רולי וכול זה


בפעם הראשונה והשנייה הוא ינגב לך את הדמעות.. בפעם השלישית הוא יהיה הסיבה להן..
....


למרות שיש אותו לכל אחת, הכבוד הוא התכשיט הכי יקר שיש לבחורה...
שוווווווווווווווושית :-*


התחת שלי בבנק D: באמצעות ג'קי • אחרי הגמר • אהבתי • הגב
אאאאאאאאאמור סויסה (:


אפחד אף פעם לא סיים מחק עד הסוף, תמיד יש לו את אותו הגורל: או שהוא נאבד או שאתה גוזר אותו לחתיכות :)
יוליה :))


אהבה היא כמו פרח בסוף מישהו קוטף אותו



כמה עצוב שהמצב רוח שלנו תלוי באיזה כמה מילים של בנאדם!
ליואר זללו


מאמי , אותי לימדו לספור מ-1 ומעלה .. בגלל זה אני לא סופרת אפס כמוך ! :-)
שיייירוש המעלפת :-) ♥


חרמנים רואים כפול :) חרמנים רואים כפול :)
as


מכירים את זה שנמאס לכם לכתוב סטטוסים אז אתם הולכים למקומות הממש ישנים של הFORFACE ומוציאים מה שנראה לכם חזק?
Eliya nehemia


המורה:אני לא מבינה אתכם מה אתם חשבים שאתם עושים בית סספר? התלמיד: משלימים שעות שנה



מישהו נכנס אי פעם יחף לחדר של ילד בלילה ? שונא-ת לגו !!



מאמי אל תלך... אתה יכול לרוץ (:!



אתה לא תצליח אותי לחנך ולא תקבע לי מתי מה ואיך עזוב את האגו, תהיה הגיוני תאהב אותי , כמו שאני ;]

תאמין שלא משנה מי או מה אתה... או לאיזה מקום נפלת... אפילו המקום הכי חשוך... ה' יתברך נימצא איתך.



אין אחד שלא שיחק שולה המוקשים שנדפק לו האינטרנט:D!
אלינוררררררררררררררררררררררר :)


אולי את אגוז קשה אבל אני סנאי לא פראייר....XD
דניאל נגרי


אני לא נפלתי ...........פשוט הריצפה היתה צריכה חיבוק..........



אם את יודעת מה את שווה, לא אכפת לך מה אחרים חושבים
פארטי


כשמפילים חתול הוא תמיד נופל על הרגליים , כשמפילים פרוסה עם חמאה תמיד היא תיפול על הצד עם החמאה... אז מה קורה אם מפילים חתול עם חמאה על הגב ? (:
שירשור בקר


לא ללמוד מטעויות , זה הטעות הכי גדולה ..
נינג'ה


המורים קוראים לזה העתקה ..,אנחנו קוראים לזה עבודת צוות



נייר מנצח אבן ? בוא אני יזרוק עלייך אבן ותגן על עצמך עם נייר..



מתי אני אקבל רישיון לעזאזל ? ! לפני כדקה - באמצעות בובספוג - אהבתי - הגב
איתיייייייייייייייייי


מי שרוצה- ->מוצא דרכים, מי שלא רוצה- - > מוצא הסברים.....
דני שובבני


מדען כורדי עושה בדיקה על יתוש. מוריד לו רגל אחת ואומר לו לקפוץ - והיתוש קופץ. מוריד לו שתי רגליים ושוב אומר לו לקפוץ והיתוש שוב קופץ. מוריד לו שלוש והוא שוב קופץ. לבסוף הכורדי מוריד לו את כל הרגליים ואומר לו לקפוץ והוא לא קופץ. מסקנה:יתוש בלי רגליים לא שומע
גלוש בן גיגי


לפעמים חיוך רחב רחב, שווה יותר ממטבע של זהב
No Name


אין אחד שלא ניסה לעשות ה-כ-ל בזמן שהאוכל מתחמם במיקרו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ביי


איך קניבלים קוראים לאישה חרמנית????? ארוחה חמה! חעחעחע
יאלו


תנצלו את החיים לטובה וגם לרעה כי גם מרע לומדים...



אתמול הייתי בבית כנסת,היה פתיחת ההיכל, אחד צעק מאה , אחד צעק מאתיים...אני צעקתי אול אין
yarin


בסלון.... לפני כדקה • באמצעות ספה • אהבתי • הגב
רם טויזר


מכירים את זה שכותבים סטטוס אחרי לילה מלא אלכוהול ואז בבוקר מתחרטים ? באמצעות ג'ק דניאלס . לפני 2 כוסות . הגב . לחיים . אהבתי
ליסה לוי


אין אחד שלא מצא את עצמו משועמם מול המחשב עושה ריבועים עם העכבר על השולחן עבודה
שירה המלכה!!!!!!!אומנם אומרים "כל המוסיף גורע" אבל בלייקים "כל המרבה הרי זה משובח"
שירוש המלכהההה!


אדם מאושר זה אדם שחיי את היום , מודה לאלוקים על אתמול , ובוטח בה' על המחר ...
שירה המלכה!!!!!!!


בשכונה שגרה בשכונת התקווה: אבא אומר לבן: בני, יום אחד, כלללל זה יהיה של מס הכנסה.
מושיק עפיה XD


איזהו גיבור הכובש את יצרו , ולא טועם מהסלטים לפני הקידוש !
גל הגבר


עם אתה קירח סימן שאתה סקפטי :D



ברגע שתמצאי גבר שהוא חמוד , רגיש ואוהב תגלי שכבר יש לו חבר
FunnyBunnyRR


זה הסטטוס שלי להיום ואם למישהו יש בעיה עם זה שידפוק תראש בקיר שלי
חסויה : )


כשאתה צועק שומעים אותך, כשאתה מדבר מקשיבים לך וכשאתה מחייך אוהבים אותך:)
חסויה : )


להיות ישראלי זה לתת לאחיך מכות וכשהוא קורא לאימא, אתה מתחיל לבכות יחד איתו :)
חסוווווווווויה : )


אל תיהיה לחוץ , תשאר רגוע . החיים הם סוכריה , בטעם לא ידוע .. (;
roniaaaa golannn


מילים של אנשים שאתה שונא לא יזיזו לך אבל מילה אחת של מישהו שאתה אוהב ישברו אותך.....
נטליייייי


אינעל רבאק נפל לי הטבק לפני 5 דקותבאמצעות פרידה . הגב . אהבתי
אנונימי


להיות ישראלי הוא מישהו שהדיאטה שלו היא שכולם מסביבו ישמינו!



להיות ישראלי זה לשמוע כל חצי שעה חדשות אפילו שאין שום דבר חדש



גם לי נמאס מהסטטוסים שכתוב : לפני דקה באמצעות משו.אהבתי.הגב
D:


גבר לא אוהב את המילים אל או תפסיק ... אבל שזה הופך ל - אל תפסיק , זה כבר משו אחר לגמרי (;
amit shitrit


האויב הכי גדול שלנו הוא הפחד, והאויב הכי גדול של הפחד הוא הצחוק , כך שהדרך היחידה לנצח את הפחד היא לצחוק עליו (-:
המללללכה (:


הוא אמר לי שהוא מתנה.. אמרתי לו אין בעיה אבל איפה הפתק החלפה ..?
.!!


לכל הבנות החורף נגמר ופסח בפתח הגיע הזמן להוריד שיערות ברגליים
נננתתייי עעטייייההבחורה שמפנה לך את הגב , זה כי היא רוצה בתחת...;)
תחת


כשלא צוחקים מבדיחה שסיפרת, זה כמו שלא יעשו לייק על סטטוס שכתבת P:



חחח תכלס אין אחד שלא מצטלם בחדר של המקלחת ... רואים ברקע את האסלה והכל ... הכי פוטוגנים במקלחת , אחלה מקום לעשות בו בוק (;
מוחע מוחע מוחי מוחי


רק בארץ אפשר למצוא גבר ששוקל 140 קילו , יושב על הספה , מפצח גרעינים , רואה כדורגל , וצועק על השחקן ... רווווווץ כבר יא ' עגלה D ;
לורנייייייי


תמיד כשהפלאפון של אחד התלמידים מצלצל המורה כועסת ונותנת עונש אבל כששלה מצלצל היא אומרת סליחה בוא נמשיך בשיעור..



תמיד בבית ספר כשהמורה אומרת להביא בקבוק מים לטיול, יש את זה שמביא בקבוק עם מים שהוא שם יום קודם בפריזר, ואז במשך כל הטיול הוא תקוע עם גוש קרח שאי אפשר לשתות ממנו



רק בגלל שאתה התחלת את החרא -> לא אומר שאתה *ה-חרא ;)*



מה ההבדל בין חוט לחוטיני??? חוט מושך חמור אחד. חוטיני מושך 100 חמורים =]



כמו שלפעמים יש דמעות של אושר , ככה לפעמים יש חיוך של עצב ...;)



יש לי חלום ללכת עם שלומי שבת בשבת, ואז שהוא ידליק סיגריה אני יגיד לו.. שלומי, שבת....



אין דבר כזה לא יכול! יש לא י-כ-ו-ל-ה-!! :)



בטן יקרה-סליחה על כול הפרפרים,כרית יקרה-סליחה על כול הדמעות.., לב יקר-סליחה על כול הנזק,מוח יקר-שוב צדקת!



כששואלים אותכם מה הייתם לוקחים לאי בודד אתם מתחילים לחשוב ... חברה ,חבר ,אוכלל.. כאילו באמת למה אתם לא לוקחים סירהה לחזורר בחזרהה !?!?!?!?



אני יודעת מה אתה מרגיש בפנים...הייתי שם כבר פעם ....



איזה אחד נוסע בכביש...פתאום בא שוטר ועוצר אותו..השוטר: אני מחכה פה כל היום לנהג היחיד שינהג כחוק ויקבל ממני פרס 2000 שקל כולם פה נוהגים בכביש כמו מטורפים כל היום אני נותן דוחות..ואתה היחיד שנהגת כחוק ולכן הפרס מגיע לך... מה אתה הולך לעשות עכשיו עם הכסף שזכית בו?..הנהג : לעשות רישיון.. ;)



לא משנה באיזה ערוץ תצפה: הופ קטנטנים, ערוץ הכנסת, ערוץ הקניות, ברגע שאמא שלך תתיישב לידך - יתחילו קטעים סוטים



לייייק (-; בעוד 5 שניות • באמצעותכם • אהבתי • הגב
לייייגה : )


בסך הכל ביקשתי, שתגיד שאתה אוהב.... את הסטטוס שלי (:
קווקי דדון


עכשיו הבנתי למה המצאיאו את השוקולד הלבן..כדי שגם האתיופים יוכלו להתלכלך.. ! ; )
אין אחד שלא קילל אי פעם את המענה הקולי!
שושנה מרצי :-)


אין אחד שאין לו במחשב תמונה או קובץ בשם : " עאיעכג " .
חסויה ^^


אהבה היא כמו מקלחת בהתחלה אתה לא רוצה להיכנס אלייה בסוף אתה לא רוצה לצאת ממנה
Fפרעללייי


איש רואה כלבוטק עם סבתא שלו. שומעים את רפי גינת אומר "ד' יצאה מביתה שלפתע.." הסבתא: "איזה מין שם זה ד'?" האיש: "לא סבתא זה שם בדוי.." הסבתא: "וואלה תאמין לי הבדואים האלה !"
עיא


נכון כשיש תמונה יפה אז מישו כותב- תמונה בת זונה .. ויש את המגזימים - תמונה בת זונה כוס אמאמאאממ שלה המזדיינת ( :
ח אני להעלות לכם חיוך


בנים הם כמו שירים יש שירים שתחפרי אליהם וכבר ימאאס לך ולא תסבלי אותם ויש שירים שלא משנה כמה שתחפרי אליהם תמיד תאוהבי אותם !
ביברית בדאאםם!!!


בחורות אוהבות לריב- יכולות לא לדבר אחת עם השנייה 7 שנים בגלל שאחת מהן באה עם אותה שמלה למסיבה. בנים תמיד יעשו סולחה: "אחי, תבטיח לי שזאת פעם אחרונה שאתה שוכב עם אמא שלי : ]
טולי (:


פעם הייתי קנאית לגבר שלי 'אל תצא' .. 'אין לך ידידות' היום אני יודעת שאני הטופ שבטופ אז אם אתה מספיק טיפש כדי לרדת מהפיסגה ולקחת זבל מהרצפה זאת כבר הבעיה שלך ...
.......


הבטחת שתשמור עליי מפני כל מי שיפגע ממני, עכשיו.. מי ישמור עליי ממך?
אני כתבתי את זה!!!!!!!!


איך אבא שלי תמיד היה אומר.. בחורה שמפנה לך את הגב, זה כי אין לה ציצי!



מכיר את זה שאתה אומר לעצמך דיייי צריך לסדר את החדר אי אפשר ככה .אתה קם מהפייסבוק מקפל שתי חולצות ..ואז הולך ליוטיוב לשים שיר ונתקע לעוד שעתיים...
עדי השפייץ


בחיים צריך לזרום, אם נעמוד דום הדיכאון יעקוף אותנו . :]
חלי השנונה [;


לא מבין למה האזהרות על הסיגריות ועל החומרי ניקוי כתובות גם בערבית... יש דברים שפשוט לא צריך לספר להם!!!
אופיר ג'ינג'י


זהו נגמר פורים מתחיל פסח,תורידו את המסכה ותהפכו לסמרטוטים...
נתתתיי עטטייייההה


גבר רוצה מבחורה כפיות,סקס ופרגון. גם בחורה רוצה את זה היא פשוט קוראת לזה בראשי תיבות: כסף ... ;-)
אוריאני דיין [:


איך ידעו שדנה אינטרנשיונל זכתה בקדם ? כבר בהכרזה אמרו והזוכה היא.. הוא.. היא.. הוא..
NOY EZRA


לסלוח למחבלים זה תפקידו של אלוהים, תפקידנו לארגן את הפגישה !!
עדן ;)


שקר הולך ברחוב.. פחעחעחעחעחעחע לשקר אין רגלים הבנתם?! איך הוא ילך ?! XD


שני פרסים הולכים ברחוב, לאחד מהם נקרעה סוליית הסנדל ולכן הוא גרר כל הזמן את הרגל. אמר לו הפרסי השני: "למה אתה גורר את הרגל, כנס לחנות ותקנה לך זוג סנדלים" "אין לי כסף" ענה הפרסי הראשון. אז הוציא הפרסי השני ערימה של שטרות כסף קשורים בגומייה, הסיר את הגומיה ואמר לחברו: "קח את הגומייה ותקשור את הסנדל, בשביל מה יש חברים"?
ds


הלב הוא שריר הוא לא נשבר הוא רק נתפס , אנחנו אלה שצריכים ללמוד לשחרר ....
חוטיני הינו הסימן הטוב ביותר לדמוקרטיה. הוא מפריד בין הימין לשמאל, מבליט את שני הגושים, דואג למרכז ומאחד את מבטי העם!
חוחוחוח רולי


ביפן הפסיקו לשיר: אנשים טוב(ע)ים באמצע הדרך
חהחהחהחהח שינניתייי רולי וכול זה
תרשום תרשום : תפסיקו את הניסויים בבעלי חיים ! אשתו של חיים .. (:
עדניייייייי P:


מכירים את זה שאתם אומרים משו לא מצחיק ואז יש את האחד שצוחק מזה ואתה צריך לזרום איתו ואתה כזה חחחח.. כן קורע ..
טום:)


המתאמץ במלחמה הוא גיבור המתאמץ בעבודה הוא חמור ; )
שיוווש דהן : )


תחפשו את זה בגוגל - jjj ht jhhk gfahu ,gav khhe gk vxyyux
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ביי


מה הקטע של נייר טואלט עם ריח מי שישמע התחת שלנו אחרי זה מריח תותים :)
ג'ני


הדבר הראשון שהבנות אומרות לך כשהן רבות איתך זה "אתה בדיוק כמו כל הבנים" P:
לפעמים אנחנו כל כך נעולים להשיג את המטרה שלנו , שאנחנו לא עוצרים לרגע לחשוב אם היא באמת שווה את המרדף ..



המשטרה הגיע אליי הביתה ועצרה לי את המכונת כביסה... החשד: סחיטה והלבנה


גם לערסים יש רגשות , שערס דוקר הוא סה'כ מנסה להגיע ללב שלך !


שירים על אמא ? יש מליון ~! על אבא ? יש רק אחד , וגם הוא בקושי נחשב....... "חבר אמר לי לכתוב שיר עלייך" D:
שיראל בן אור :)


אם אתה מאמין בשמש גם שהיא שוקעת.... אם אתה מאמין באהבה גם שאינך מרגיש אותה... אז תאמין באלוקים גם שהוא "שותק"...


להיות ישראלי זה לדחוף בתור את מי שלפניך ואז לצעוק למי שמאחוריך "די לדחוף " :D


הצלחה - מביאה חברים..... הנפילה - בודקת כמה הם שווים...


רק בפסח אסור לפלוט את המילה ' משעמם ' ליד אמא , ישר היא תביא לך משהו לנקות....


איך אתיופית מרגיעה את התינוק שלה...:?... אומרת לו הכושי כושי כושיייייי ....


אם אתה רואה עם חברה שלך תמונה של כוסית בעיתון, היא תמיד תמצא מה לא בסדר בה
עופרי=די די וכפרעעליייי


בחיים אל תתני לגבר להרגיש מלך , מה שתקבלי זה רק מדים של משרתת ;-)


תמיד בחו"ל בבית ספר יש כיתת מעבדה שיש בה שלד בפינה עכברים בכלובים מבחנות-מה זה כיתת מעבדה בארץ ? -כיתה עם כיור :]]
נסטיייה:))


אם שניצל אחד ניצל ממוות, ואז הגיע שניצל אחר וניצל אותו, נגיד מינית, אז הוא שניצל שניצל שניצל שניצל?



נכון תמיד כשאתם מתאהבים במישו אז תמיד תהיה ת'חברה המעפנה הזאת שתשאל " הוא חתיך???" נו באמת , אזלא .... התאהבתי בו כי הוא מכוער O_O ....
לינוררררררר ♥


ערבים זה סבבה.......אבל אני מעדיף לעבוד בבוקר
.


היום אני וחבר הולכים בנמל ..פתאום באה לנו איזה יחצנית אמריקאית מתחילה לדבר איתי שעה באנגלית , ומילה אני לא מבין ממה שהיא אומרת...חבר שלי אומר לי טוב מה עושים איתה ?? אמרתי וואלה לא יודע תבדוק אולי אפשר ללחוץ עליה אלט שיפט
סאפ


אפשר להשאיל את הפנים שלך ?.......... התחת שלי בחופשה D:
: )


"יום אחד תבקשי שאהיה לך מחסה מפני הגשם" .. למה מה קרה ?! תקני מטריה !
- אוראל אסרף -


אומרים שככל שהאוטו יותר מפואר אבר המין יותר קטן. זה מסביר למה יש הרבה אפריקאים שהולכים ברגל
אירי טל


תכתבו בגוגל "WHO THE CUTEST" (מי הכי חמוד) ותלחצו על יותר מזל משכל [: תודו שכשראיתם את זה העליתם חיוך.. (-;

תלמד בבית הספר כאילו אינך זקוק להשכלה, תשרת בצבא כאילו המדינה כלל לא מעניינת אותך, תעבוד כאילו אתה לא זקוק לכסף, תאהב כאילו אף פעם לא פגעו בך, תצחק אפילו אם לא מצחיק, ותרקוד כאילו שאף אחד לא רואה אותך. כי כולנו בני אדם. ; )
ליאלו'ש


אייין אחחד שיש לו משקפיים ולא הוציא אותם כדאי לראוות את ההבדליים בייין הראיה הרגיילה לביין הראייה של המשקפייייייייייייים ( - ;
ספיר צמאל


מכירים את זה שאתם לא מבינים איך כל החברים שלכם נהיו משוררים פתאום אתם נכנסים לאתר של סטטוסים והכל נהיה ברור..
גל :)


אין אחד שלא יצא לו להיתקל במהלך צפייה בסרטון סטנדאפ באחד החברים שלו צוחק בקהל
תות הנח המון


לא משנה לי מה אומרים , לא משנה לי מה חושבים , לא חשוב אתמול , לא חשוב מחר , הכל אותו דבר .. לפני דקה באמצעות ילדת כאפות • הגב • אהבתי
משוועמממת שהמציאה את זה עכשיו.. ( :


גבר לא יכול להיות סגור על בחורה שהיא פתוחה !


תקום כבר ! שמונה ורבע אתה מאחר לבצפר ! באמצעות אמא שמשקרת בבוקר • בשעה: 6:45 • אהבתי • הגב
קורלייי אנייי אוהב אותך את החייים שלי :(


השמיים די אפורים .. באלי לשלוח לשם כמה צבוועים !
חסוווווווווווי : ) : )


תכלס, בארץ-עיר, אריאל שרון הוא כמו ג'וקר. סוגר לך עיר-חי-צומח-דומם-ילד-ילדה-אישיות
arsenal


ישראלי, ערבי, תימני, עירקי, סיני, יפני, אנגלי, צרפתי, הולנדי ובלגי טסים במטוס. פתאום הישראלי אומר: תגידו אנחנו לא קצת יותר מדי בישביל בדיחה אחת?



שתי פיתות הולכות ברחוב. פתאום בא בורקס ודוחף את אחת הפיתות. אומרת הפיתה השניה: "שיואו, איזה בצק אלים"
מלווי גלייזר הגאונה


פעם היה בניין בן עשר קומות. הבניין עלה 10,000 דולר. כמה עלתה המעלית? תשובה: "עשר קומות"
מלווי גלייזר הגאונה


אתמול יצאתי לבר עם חברים ושאלתי אחד מהם : רוצה להיות נהג מרוצים ? הוא אמר לי: כן ! אז אמרתי לו יופי אתה תנהג אנחנו נישתה וכולנו נהיה מרוצים...
ירין UHTA


מכירים את זה שאתם מעתיקים סטטוס מחבר שלך אז אתם רושמים לו גנבתי כאילו שזה איזה אוצרר ובשביל שלא ישלחו אותך לכלא אתה מודה באשמה
:) כי אני מלווי ואני גאונההה


מכירים את זה שיש לכם התראה והיא מופיע למטה , ובדיוק אתם באמצע פרסומים אז אתה כזה כל שנייה שם תעכבר על ההתראה יעני כדי שלא תעלם ותשכח DD:
שירייייי


האקסית שלי אמרה לי שהיא מתגעגעת לטעם של השפתיים שלי אז אמרתי לה שתנשק את החברות שלה אולי נשאר קצת... :)


מי צריך אהבה שיש סטוצים? מי צריך סטוצים שיש זונות? מי צריך לשלם לזונות שיש שפע של נותנות? .
שירלי המלכה


כולם צבועים, הצביעות באה מקינאה, הקינאה באה מרצון להיות כמוך והרצון בה מפינוק, והפינוק בה משמפו אז בקיצור תחפפו בהנדרשולדרס :)
מישהי שחופפפת בהנדשולדרס (:


היום ההורים כבר לא ירצו שתצאי עם עורך דין או טייס, הם ירצו שתצאי עם מתדלק..
ספיר צמאל


רשמתי בגוגל גבר אמיתי , הוא רשם לי : תמשיכי לחפש ;-)
היפהההההההה ♥
אין אחד שלא ניסה בפסח לחתוך את המצה לשתי חתיכות שוות
אלון אלטר


אישה יפה היא יהלום - אתה משוויץ בה בפני כולם , אישה טובה היא אוצר - אתה מתגאה שרק אתה מצאת כזאת ... ♥
גליתוששששששששששששששש הכוסיתתתתתתתתתתתתתתת D=


אנחנו מתבגרים לא כשאנחנו מפסיקים להקשיב לאמא, אנחנו מתבגרים כשאנחנו מבינים שאמא צדקה (;
:)


אני עוזב את ישראל היום . . . . .... . .. . . ועובר למעריב
ליאב


אתמול לקח לי איזה שעה וחצי למחוק מהפייסבוק איזה 200 חברים שאני לא מכיר... בסוף גיליתי שזה בכלל הפייסבוק של אחי.
נייייייקול


הכי מצחיקים אותי הילדים בכיתה ד' שרק פתחו פייסבוק ומנסים להיות מצחיקים אז הם מוצאים אתר עם סטטוסים ומעתיקים הכול בסטטוס אחד D:
גיא


מה האסלה שרה בפסח ? שים חרא בה שים חרא בה


רק לפני פסח בוכים על חלב שנשפך!!! אתמול נשפך לי חלב על הרצפה ואמא שלי הרביצה לי!!!!
יניב אברמוב


תמיד כשתדבר מתוך חלום יצא לך ת'משפט הכי אידיוטי- תן לו את הגויאבה כבר ! ;]
אנסטסיה D:


אמא שלך כל כך שמנה שהיא רוצה לאכול קורנפלקס היא ממלאה את האמבטיה בחלב וזורקת פיתות.



להורים לוקח 9 חודשים לחשוב על השם שלך ואתה יכול להרוס אותו ב9 שניות


אולי אני לא ג'סטין ביבר , אבל הבטחה שלי , שגמאני יכול לגרום לך לצעוק כל הלילה "בייבי בייבי " ... [;
[;


זה עובד, דחוף לי אצבע ואני כבר יורדת !!! לפני כדקה • באמצעות מעלית • אהבתי • הגב
מלכת העוווולם...


דבר הכי מאתגר בפסח-למרוח את השוקולד על המצה בלי שהיא תישבר
AR


האגדה של הפייסבוק : "חכם רשע תם ושאינו יודע לילחוץ לייק " :)
עומר אוחנה !!!


אומרים לא לשחק בלב של גבר .. קודם נמצא גבר עם לב O:



עכשיוו הבנתי מה זה כנ"ל! (כ)אן (נ)ותנים (ל)ייק!!



יצא לכם פעם תמונה של פרידה מהאח הגדול עם זקן וכתוב בצד זהה את הסלב אז כתבתי להם פרידה לפני גילוח
משה בן חיון המלךךך


מכיר את זה שאתה זורק את הזבל ובאותו יד שיש לך את השקית ישלך גם פלאפון, ויוצא לך אתה זרקת את שניהם ביחד חחח איזה קטע זה ;)
דניאל קורן


אתמול הייתי במסעדת גורמה. בתפריט, ליד כל מנה יש מס' טלפון. אמרו לי: זה לא טלפון, זה המחיר

מאמי אני מקווה שהלב שלך כשר לפסח כי נראלי שאתה הולך לאכול אותו גם בחג:)
קוראל:)

אני יכולה להבין שאוכלים מצות כי הקמח לא תפח לבני ישראל .... אבל ראבאקק איפה כתוב שמשה רבינו הסתובב עם אקונומיקה וסנט מוריץ במדבר D ;



אם בפסח אנחנו אמורים לצאת מעבדות לחירות אז איך זה שאני מוצא את עצמי כבר שבוע עם דלי ומגב ביד ?!
נאור :)


מכירים את זה שאתם עושים לייק לבן אדם שאתם אוהבים..רק בשביל להזכיר לו שאתם מחוברים . ? (:
אניייייניניני D:


איך אני שונא את אלה שמעתיקים סטטוסים מאתרים אחרים.. באמצעות אתר.forface.co.il · אהבתי · הגב
ספיר צמאל


מישהי שמה את התמונה של ג'סטין ביבר על הפרופיל היה כתוב "מין: נקבה"



עיוור שאל נכה: איך הולך? ענה הנכה: כמו שאתה רואה XD
שירווש


זה באסה להיות מוקף בכ"כ הרבה אפסים ועדיין לא להיות מליונר..
שירווש


מי יותר גדול- השמש או הירח? הירח, כי נותנים לו לצאת בלילה .. (:
שירווש


אומייייגד גסטין ביבר נחת בארץ אני מתה איזה התרגשותתתת ! לפני 5 דקות באמצעות פוסטמה בת 14 · אהבתי · הגב (:
נועמוש המלכהההההה ♥


הדרך לשיחות צ'אט בפייסבוק- כשאין מה לרשום תמיד יש את ה " חחחחחחחחחחחחחחחח " שמציל מכל דבר



עיניים ירוקות, עיניים שחורות, עיניים חומות, עיניים כחולות.... מה זה משנה ? מתנשקים בעיניים עצומות !
מלכת העוווולם...


איך אתה רוצה שמערכת היחסים שלנו תצמח ותעלה, אם אתה כל הזמן אומר לי לרדת.... D;
תחת ...


שקר זה כמו בלון , הוא בסוף יתפוצץ למי שינפח אותו יותר מידיי


אין אחד שלא ראה שהאור בחדר מדרגות דלוק ועדיין ניסה להדליק אותו (;
רון ברק


כל הבנות שמפחדות מהגרדים..? בואו אליי ישלי אחלה כיפת ברזל.... (:
חחחחחחחחחחחחחח


לא קיים דבר יותר מעצבן שמישהו כותב סטטוס ולא הבנת ויש לו חמישים תגובות של " חחחחחחח " ומאה ליקייים ואתה לא מבין את הבדיחה :D



רק בפסח אתה יכול למצוא את עצמך בוכה על חלב שנישפך על הריצפה אחרי כל כך הרבה שעות ניקיון :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחח


שוקולד פרה - הישראלים מצאו את השם הכי מפתה לשוקולדדדדד :D
דנייייית


ילדי הדרום קיבלו כרטיסים חינם להופעה של ג'סטין ביבר ...... נוו בחייכם הםם לא סבלו מספיק ?!
XD


איייזה חמוד בן דוד שלי הוא הכין סושי לי ולכל המשפחה , אבל רק דבר אחד אני לא מבינה ... איפה הדג שהיה באקוריום שלי ? :D
דנית קווופקובבבבבבב ;-*
עכשיו גם ביוטיוב עשו פרסומות..עוד מעט לפני כל חלום שנחלום בלילה יהיו פרסומות..
מאור


אתמול הייתי בסלקום כל הנציגות ניגנבו מהחבילה שלי..
נציג סלקום


להיות ישראלי זה לריב עם מיישו שעה בקיר שלך , ואז למחוק את כל התגובות שאתה רשמת שיחשבו שהוא דפוק (;


מלאך המוות ניכנס לבית שבו הוא צריך לקחת ערס ורואה אותו יושן עם אישתו ניגש אליו מלאך המוות ואמר לו: "אחי באתי לקחת את הנשמה שלך".. הבעל מעיר את אישתו ואמר: "נשמה באו לקחת אותך"...:)
Moliken Shfaro


מי המציא את המילה רוסיה שהיא שורפת משפחות
יואל...:)


השנה, אם אני אמצא את האפיקומן וישאלו אותי מה אני רוצה, אני אגיד את גלעד שליט בחזרה.
עמית חבושה


לעולם אל תהיו עם בן אדם שאפשר לחיות איתו,תהיו עם בן אדם שאי אפשר לחיות בלעדיו.......
חסוייייייייי מוחע


שאלו את ג'סטין ביבר איך הייתה הפעם הראשונה שלך...הוא ענה-קריעת תחת
טמיר..:]


ילד שמשקר הוא שקרן, ילד שמרכל הוא רכלן, ילד שמדגדג הוא? ;)
חחחחחחחחחחחח


אם לנמלה נרדמת הרגל מה היא מרגישה בני אדם ? D:



ההיתי מורידה לך את הירח ... אבל בינינו ? מה תעשה איתו ?


אקס חמוד שלייייייי ב-ר-ו-ר שאני מרגישה אליך משהו , גם שנאה זה סוג של רגש .........


עזבו אותכם משטויות , משאלות חשובות ומפוליטיקה ... זאת השאלה החשובה באמת : לאן נעלמות הגרביים בכביסה !? ;-)
חסוייייייייייייייייי :P


היום ראיתי בלונדינית בסופר שהשתגעה מרוב חיפושים , אז שאלתי אותה מה את מחפשת ? היא אומרת לי לחם כשר לפסח . . .
פטישששש :)


שלא יצחקו רק על השמות של האתיופים . גם לכל שם משפחה מרוקאי יש משמעות : לפועלי בניין- ביטון, אלו שסובלים מאימפוטנציה-פינטו, אלה שלא מסתדרים לבד- עזרא, למתלבטים- אזולאי, אלה שאוכלים עם הידיים- אמזלג, לחובבי שפות- תורגמן, לשחקני פורנו- כחלון, ולפורצים- פרץ .


לאור הצלחתה של התוכנית " אייל גולן קורא לך " בערוץ האוכל החליטו להפיק תוכנית דומה... " אבי ביטר אוכל לך ".. DX


ביבר דרס צלם , נו זה מסביר למה אסור לאישה לנהוג (;


אימא יש רק אחת, אבל שיחות שלא נענו ממנה – שמונה :D


כפרה אל תחוש סלב שאני מדפיסה תמונות שלך על דפים , אני בסך הכל תולה מודעות ברחובות על קוף שברח מהספארי ;-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה